ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ & ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
 Ωρες λειτουργίας
Δευτέρα έως  Παρασκευή
08:15 - 15:00
 
 
 


PILATES at the Physiotherapy Center
 
        Με 12 χρόνια εμπειρία στην κινησιοθεραπεία και τη συνεχή διεύρυνση των γνώσεων & ικανοτήτων μας, ενσωματώνουμε το κλινικό Pilates στη φυσικοθεραπεία.
       

•     Προγράμματα θεραπευτικής άσκησης κλινικού Pilates για όλες τις ηλικίες σύμφωνα με τις δικές σας ανάγκες.
•    Τα προγράμματα άσκησης είναι εξατομικευμένα μετά από εκτενή φυσιοθεραπευτική εκτίμηση της κατάστασης της υγείας σας. Η φυσικ/τρια θα παρακολουθεί επίσης και την πρόοδο σας.
•   Η δουλειά μας είναι η δική σας ευεξία, μέσω της επαναδιοργάνωσης της μυϊκής σας λειτουργικότητας με τον πιο αποτελεσματικό, γρήγορο και κυρίως ακίνδυνο για τραυματισμούς τρόπο.  
 
Target groups:
Χρόνια μυοσκελετικά προβλήματα, (αυχενικό, οσφυαλγία, θλάσεις, τενοντίτιδες), εξατομικευμένο πρόγραμμα Pilates μετά από Φυσικ/τική εκτίμηση του προβλήματος για μείωση ή λύση του πόνου και επαναφορά της λειτουργικότητας.
 
Μουσικούς, χορευτές, αθλητές πολεμικών τεχνών, προγράμματα clinical Pilates με στόχο τη βελτίωση της ελαστικότητας, δύναμης, συντονισμού, ελέγχου μυών & αναπνοής.
 
 Άτομα με stress, ο συνδυασμός άσκησης Pilates & αναπνοής προσφέρει στο άτομο ένα βαθύ αίσθημα χαλάρωσης & ηρεμίας.
 
Υγιή άτομα, προσωπική εκγύμναση  για σμιλευμένο σώμα σε σύντομο χρονικό διάστημα, χωρίς κίνδυνο τραυματισμού.

           Ο joseph Hubertus Pilates ανέπτυξε το ασυνήθιστο αυτό σύστημα άσκησης πριν από 80 χρόνια  για να βελτιώσει την αδύναμη σωματική του κατάσταση. Από τότε μέχρι σήμερα, το εντατικό πρόγραμμα γενικής εφαρμογής του έχει κερδίσει την παγκόσμια αναγνώριση.

           Στη μέθοδο Pilates, με ασκήσεις διατάσεις και ενδυνάμωσης επιδιώκεται η βελτίωση της στάσης και η δημιουργία ενός ισχυρού κέντρου του σώματος. Οι τότε ασκήσεις έχουν ασφαλώς εκσυγχρονιστεί με βάση τη σημερινή φυσιοθεραπευτική και το τρέχον επίπεδο της επιστήμης της κινησιοθεραπείας οδηγώντας στο Κλινικό Πιλάτες.

           Δεδομένου ότι οι ασκήσεις  μπορούν να προσαρμοστούν στη φυσική κατάσταση του καθενός, η μέθοδος Pilates είναι κατάλληλη τόσο για αγύμναστα άτομα όσο και για αθλητές επιδόσεων. Υπάρχουν περίπου 400 με 500 ασκήσεις, οι οποίες δραστηριοποιούν τους μύες, τα άκρα αλλά και όλο το συνδετικό ιστό, με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται όχι μόνο μία καλή σωματική κατάσταση και η αντιμετώπιση επίμονων καταπονήσεων, αλλά και η διαμόρφωση της σιλουέτας..  Με τις ασκήσεις αυτές, που εκτελούνται ομοιόμορφα, ολόκληρο το σώμα μας αιματώνεται καλά, πράγμα που προκαλεί αρμονική ροή ενέργειας. Κατά την εκτέλεση δίνεται ιδιαίτερη σημασία στην ομοιόμορφη αναπνοή, έτσι ώστε τα κύτταρα ολόκληρου του σώματος να οξυγονώνονται καλά .Με την εντατική ενδυνάμωση των μυών, αυτή η μορφή σωματικής άσκησης αντιμετωπίζει τις μονομερείς καταπονήσεις του σώματος και δρα συμπληρωματικά προς άλλα είδη αθλητισμού, στα οποία δυστυχώς πολλές φορές καταπονούνται μόνο οι μεγάλες, επιφανειακές μυϊκές ομάδες, Με τη μέθοδο Pilates γυμνάζονται και οι σταθεροποιητικοί μύες που βρίσκονται στο βάθος του σώματος, π.χ. στη σπονδυλική στήλη ,οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για τη σωστή μας στάση και άρα την παρούσια ή απούσια πόνου.

          Με την ενδυνάμωση της οσφυϊκής μοίρας της σπονδυλικής στήλης μπορεί να επιτευχθεί μείωση των ενοχλήσεων στην πλάτη. Επιπλέον, η στάση του σώματος γίνεται ευθυτενής και χαλαρή. Η δυνατότητα συντονισμού βελτιώνεται και η συνειδητοποίηση του σώματος ενισχύεται. Η κινητικότητα αυξάνεται, το άτομο έχει περισσότερη δύναμη και οι κινήσεις γίνονται ευκολότερες και αποτελούν χάρη. Επιπλέον αποφορτίζονται οι μύες του λαιμού, του αυχένα και των ώμων, ενδυναμώνεται η περιοχή της κοιλιάς και δομείται το σύνολο των μυών του πυελικού εδάφους. Εκτός των άλλων, αυτό μπορεί να συμβάλει και στη βελτίωση καταστάσεων ακράτειας ούρων και κοπράνων καθώς και μικπού. Επιπλέον, η μέθοδος Pilates είναι χρήσιμη και στην πρόληψη της οστεοπόρωσης.(προστατευμένη και ελεγχόμενη άσκηση υπό αντίσταση).

         Ο βασικός στόχος της μεθόδου Pilates είναι να συνειδητοποιήσει το άτομο τα προσωπικά του πρότυπα κινήσεων και στάσης. Στα πλαίσια αυτά έχει ιδιαίτερη σημασία η εκτέλεση των ασκήσεων αργά και με αυτοσυγκέντρωση. Οι κακές συνήθειες θα πρέπει να εγκαταλειφθούν και να αντικατασταθούν με σωστά πρότυπα, έτσι ώστε το σώμα και το πνεύμα να μπορέσουν να βρεθούν σε αρμονική ισορροπία και να απαλλαγούμε από χρόνιους πόνους.   

 
 
 
 

 
 
 
Δονάτου Δημουλίτσα 82, 49100, Κέρκυρα.   τηλ 2661042088, 6999975555,  email fisio.gr@hotmail.com
POWERED BY SigmaWeb's SiteBuilder