ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ & ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
 Ωρες λειτουργίας
Δευτέρα έως  Παρασκευή

Συχνές Ερωτήσεις

Πότε πρέπει να επισκεφτώ τον Φυσικοθεραπευτή;

Μετά την ιατρική διάγνωση (τραυματισμός, πόνος, δυσκαμψία,οίδημα κ.α.) και παράλληλα με τη φαρμακευτική αγωγή κατά το πρωτόκολλο, ο φυσικοθεραπευτής μέσα από μία σειρά μεθόδων και τεχνικών που θα εφαρμόσει θα ενισχύσει και θα επιταχύνει τη φυσική διαδικασία ανάρρωσης του οργανισμού, στοχεύοντας στην ΑΙΤΙΑ του προβλήματος και όχι στοΣΥΜΠΤΩΜΑ.

Πώς ο φυσικοθεραπευτής θα βοηθήσει τον τραυματισμό μου;

Ι- Επιτάχυνση της φυσικής διαδικασίας ανάρρωσης του οργανισμού με θεραπευτικές τεχνικές εξατομικευμένες για κάθε ασθενή.
   ΙΙ. Μείωση  ή εξάλειψη της πιθανότητας υποτροπιών αναζητώντας το αίτιο για τον κάθε τραυματισμό. (Τι να κάνω για να μην το ξαναπάθω;)

Πότε βάζω πάγο;

Η κρυοθεραπεία κυρίως εφαρμόζεται στη φλεγμονώδη φάση ενός τραυματισμού, άρα για 72 ώρες από τη στιγμή του τραυματισμού ή της υποτροπής.

Πώς να βάζω τον πάγο;

Παγώνω την τραυματισμένη περιοχή για 20 min ανά 2 ώρες. Χρησημοποιώ τριμμένο πάγο ή παγοκύστη, τυλιγμένα σε μία νωπή λεπτή πετσέτα (κουζίνας).

Πότε βάζω ζέστη;

Χρησημοποιώ τη θερμότητα για να επιταχύνω τη διαδικασία επούλωσης ενός τραυματισμού αφού έχει ολοκληρωθεί η φλεγμονώδης φάση.
        Άρα είναι ασφαλής η χρήση θερμού επιθέματος περίπου 72 ώρες από το τραυματικό συμβάν.
        Η ζέστη επίσης είναι ένα αποτελεσματικό μέσο για να χαλαρώσουν οι "σφιγμένοι μύες" και οι "σκληρές αρθρώσεις".
Πώς να βάλω ζέστη;

Τοποθετώ το θερμό επίθεμα στην περιοχή του τραυματισμού (μετά τις 72 πρώτες ώρες!) για 10-30 λεπτά, σε ευχάριστη για εμένα θερμοκρασία. Επαναλαμβάνω 2 έως 5 φορές ημερεσίως (εκτός άλλων οδηγιών). Είναι ιδανική προετοιμασία για την άσκηση. Προσοχή! να μην είναι υπερβολικά καυτό. Τυλίγω σε πετσέτες αν θέλω να μειώσω τη θερμότητα.

Δονάτου Δημουλίτσα 82, 49100, Κέρκυρα.   τηλ 2661042088, 6999975555,  email fisio.gr@hotmail.com